Het is bijna zover! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Bo Knol - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Bo Knol - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Bo

07 Mei 2014 | Nederland, Purmerend

Het is bijna zover.. Het is vandaag dinsdag 6 mei (oke, eigenlijk is het al woensdag 7 mei) en ik kan niet slapen. Het leek me nu wel eens een goed idee om aan een reisdagboek te beginnen. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan vertrek ik al richting Sydney samen met Larissa!

Vrijdag 9 mei, om 15:30 uur vliegen we met Emirates richting Dubai. Hier hebben we twee uurtjes om over te stappen, dus veel van Dubai gaan we niet zien. Maar goed, zijn we wel eerder in Sydney! Vanaf Dubai vliegen we verder naar Sydney en in totaal duurt de reis iets langer dan 22 uur. Ik zie best wel op tegen de vliegreis, maar goed, waarschijnlijk is het het allemaal waard :).

Ik ben vandaag ook maar eens begonnen met het inpakken van mijn koffer. Ik vind het super lastig om kleding in te pakken voor 3,5 maand.. Om over schoenen en make-up nog maar te zwijgen. Ik heb het na een tijdje ook maar opgegeven, morgen ga ik wel weer verder.
Verder ben ik eigenlijk al helemaal klaar om te vertrekken: de tickets zijn geboekt, ik heb een huisvesting, mijn visum is geregeld, ik heb een goede verzekering afgesloten, alle belangrijke papieren zijn uitgeprint en natuurlijk het belangrijkste: mijn stageplek is geregeld.

Ik ga van maandag 12 mei tot en met vrijdag 22 augustus stage lopen bij Australian Backpackers Work and Travel Programs en ik heb er echt super veel zin in!

Ik ben best wel zenuwachtig, want ik ben nog nooit zo lang van huis weggeweest en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik allemaal moet verwachten. Het scheelt natuurlijk al wel dat ik samen met Larissa ga, en ik denk dat we echt een super leuke tijd gaan hebben in Sydney!!

Nou, mijn verslagje wordt eigenlijk al weer langer dan ik had bedoeld. Het is nu allemaal nog een beetje saai, maar ik ben er bijna zeker van dat mijn verslagen wat spannender worden als ik eenmaal in Sydney ben :)

Liefs,

Bo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bo

Actief sinds 07 Mei 2014
Verslag gelezen: 812
Totaal aantal bezoekers 1820

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 24 Augustus 2014

Stage in Sydney!

Landen bezocht: